i'm 8months pregnant already :)







huf huf huf...hmm...gitulah agaknya org pk bila tgk aku berjalan dgn bawak perut yg sarat sesaratnya dh skng ni-mengah! :p tp actually, aku tak lah semengah mana pun mcm yg org sangkakan..in other words, mengah is not problem ler..yg problem pada aku is more on lenguh2 kaki and pinggang..duduk lama2 pn lenguh, berdiri apatah lagi...tidor plak, jenuh nak cari posisi..kira dh masuk ujung2 pregnancy ni mmg itulah cabarannya...tahap kesabaran kena tinggi, motivasi pn kena tinggi..nasib ada suami yg dikasihi yg sentiasa disisi, sentiasa memberikan kata2 semangat...'Sabar yang...semua kesusahan nie ada ganjaran disisi ALLAH...' hmm..kata2 yg sebegini daripada suamiku umpama air dingin yang mengalir ke dalam hati..serta merta hati jadi sejuuk dan tenaang menghadapi dugaan semasa mengandung nie..mmg dlm doa juga sentiasa dipanjatkan agar ALLAH berikan aku kekuatan utk terus membawa kandungan ini hingga ke saat akhirnya...n, skng ni aku pun dah mula sentiasa menghitung hari..bp hari lagi baby akan 'menjenguk' kami yg dah lama menunggu kehadirannya ;) hmm..tak sabar2 pun ada taau...seemua kelengkapan dan keperluan baby dah pun ummi and abi sediakan..bilik baby pn dah siap tau :) hmm..takler pulak mik gambor utk nak attach kan kat cni gambor bilik bujang baby kami ni... ;) takpa, for this post, i attach dulu gambor i yg tgh sarat 8bln ni, ni baaru lepas bukak puasa di Awana Kijal ngan hubby, so, tu yg terduduk kekenyangan tue ;)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment