Demam Kora :(

lemau lemau lemaaau...huhuh..hari ni dh hari ketiga aku domam..lebih tepat lagi aku panggil demam kura pasal siang ok sket ler, pening2 lalat g2 jer, tp bila mai mlm, haa,strat laa..seram sejuk rasa badan nie...mcm hari ni, aku rasa tak bertenaga sangatlaa..dok melayan Umar ja, kerja rumah tak buat per kecuali kemas dapur..ntah, tak larat laar..adoilaa..aku kesian ler kat anak kecik ni kalo aku berterusan demam ni,yerla tumpuan aku kat dia pun of kos ler tak dpt nak seratus peratus.mcm tadi, kesian dia..aku nak tidurkan dia, aleh2 aku yg tertidor, n bila aku jaga, dia still tak tidor lagi, tp dia tak teriak la, dok main sorang2 dia..bila aku check2,ooo..pampersnya ada 'isi' patutla dia takleh tidoq..haa.tu 1 yg aku lalai la tu..biasanya bab2 lampin dia ni aku jaga btul, tp hr ni sbb tak fokus, leh miss lak..hmm..siaan anak ummi..n tepat sekali, lepas ja aku tukar lampin dia, teruus dia boleh tidor dengan nyenyaknya...UmarRayyan Umar Rayyan... :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Anis Radzi said...

Laa..izah hang demam ka..awatnya?? pilah klinik, nak jadi ummi ni kena kuat and sihat sokmo..nak2 kalau nak breastfeeding..hang kena makan ubat and makan benda2 berkhasiat k..take care fren.

MindaHana said...

Salam...lega dah ker demamnya?...bertuah la hg dapat anak tak banyak kelaku...Umar Rayyan mmg cool...heheheh

Take care sis! hg kena makan benda2 berkhasiat supaya badan hg tu tahan uji...try minum Monavie...pernah dengar? later I post at my blog khasiatnya...then you decide want to try it or not...just a brief, monavie ni adalah pati yg mengandungi 19 buah-buah sitrus...hg tau kan aku amalkan minum innershine? ha yg tu baru ada pati prune jer...tp monavie nih ada lebih dari itu...aku tunggu balik raya Cina, aku nak try. Stok Monavie ni ada kat Teratak Desa.... ;)

Post a Comment