Aku kembali berBlogging dengan Semangat yang Baruuu!!!

12/4/2012


Hari ni mendapat inspirasi baru untuk memulakan kembali penulisan blog yg menceritakan tentang kehidupanku sehari-harian dan bersama anak-anak yang tercinta..biarpun tidak menjadi tatapan umum tp aku kira wajar utk ku lakukan sebagai tanda kenangan buat anak2ku apabila mereka dewasa kelak..

Aku kira elok jika aku imbas kembali peristiwa2 penting yg berlaku pada tahun 2011..Semestinya 2011 adalah tahun yg amat penting dan meninggalkan momen indah dalam diari kehidupanku sebagai seorang ibu..pd tanggal 27/5/2011, aku dikurniakan seorang lagi anak lelaki yg chomel, anak keduaku yg diberi nama Muhammad Raef Wafdan...

Yg bermaksud..Perutusan yg terpilih dgn sifat yg pengasih dan terpuji..mudah mudahan begitulah sifat dn karakter anakku nanti standing namanya,insyaALLAH...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

NiaRania said...

Ni pun nk kena bg kredit to my sohibi, Pn. Nazriyah! ;) dia la yg sajes aku satu website yg best that inspire me to be active balik memblogging nie..actually,mmg dok bkira2 dh nk strt semula,tp tak termotivasi..so,beside that web, I am also motivated memblogging bcos of my children.. this blog is dedicated to them, to me and to my hubby too! Coz, this blog tells story bout us - the familia! :)

Post a Comment