Alaaa,I missed the Deals!!!


Alaaa..I missed the deal laa..relised bout this deal bout 3days ago and today i wish to place my order laa..psl selalu bila tgk deal kat tmpt2 cenggini,i noted dia pnya tempoh deal jer..tp tgk2 hr ni, the deals is over not because the time is up but because the thing SoldOut! Hot item niih..haa,babtu it took my attention 3days ago..tp mmg dh my style kalo nk shopping tu tak teruih beli..dok pk2 petimabangkan dulu,n bila rs memang perlu,baaru nk order...mcm hr ni la,tgk2 dh takdoo..ai,takdo rejki eden ler kali ni...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

NiaRania said...

i really need this gadget in my house....!! please sesape kot perasan ada lagi best2 deal seumpamanya,tlg kabo eh..kalo x,bmuk la jawabnya..kok naz,jom,angkat 1 @ bmuk!hihihi

NiaRania said...

Yeehaaa! the deals is on! It back @ groupon noow!!!valid for the next 88hours okkey! ;)

Post a Comment