Frussst!!!

Packaging bukan main power lagii..isi...huurm...
I am frust!!Semalam dah receive the VCD cara jahit baju kurung tu, hr ni baaru sempat nk bkak tgk..Adoilaa,very the dissapoint la wei! camne eh,boleh tak nk pulangkan baliiiiiiiiiik!!! ?? mau tak frust,aku series tak expect the VCD will come that way..die buat ala2 mcm slideshow jer..aku expect ada la tok guru tukang jait tu wat video ala2 you tube tu,ajar,bercakap sambil tunjukkan cara2nya..tp ni tak..bunyi musiiic jer sepanjang 'slideshow'! ai sakit hati eh! ni kira kali kedua la aku bli brg online n tak puah ati..guanne niiie! Benci arr :(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Anis Radzi said...

mek..apsal background hang ni..tak besh la aku tgk..huhuhu..pasal barangan online ni, aku pun pernah kena. Indah khabar dari rupa..tapi yg aku beli tu boleh refund balik kalau tak satisfied. Cuma aku malas la nak refund, anggap tolong bagi skit rezeki kat dia. Tapi kalau mahai sangat kenala refund balik..hihihi..hang punya buku menjahit tu takleh minta refund ka? mahai ka?

NiaRania said...

yerlah nis,aku pn heran apsal bckground blog aku jd camni..nnti will sort out the poblem..hmm..aku pn cdg kalo bleh refud,tobat aku refund,mahai la nis cd 2keping,rm62 ok..kalo isi dia up to my expectation,xpalaa..tp kalo nk buat slide show mcmtu,juai rm15-20 tu pn dh kira mahai daah

NiaRania said...

haa haah! pueh ati..td ptg aku dh sent email kat owner nyer bg tau ttg tak kepuasan hati ku..huuh,lega rasa ht ni..kalo x,lg xluahkan rase bengkeek jer..mkn dlm ooi! :p

NiaRania said...

amacam nis my blog layout kali ni,ceghah sket mato memandang kan,kiki...
oo ya,tak sesie aku luah perasaan kat die nis, i can get full refund after i sent them back the vcd! whoaa,hilang tensen den weiih! :)

Post a Comment