Dh start!! ;)

15/4/2012

Hr ni dh strt godek2 my machine jahit..alhamdulillah,naasib la masa nk beli semalam spent lama jgak utk tgk tuan kedai berdemo mesin ni,so hr ni bl cube try sndiri ok la,takde masalah..kalo nk harap ikut manual yg ada tu,agaknya berzaman jgak la kot nk memahamnyer..almaklumlaa..bnda2 teknikal ni kan..skill nk masukkan benang dlm sekoci,nk pasang benang ke mesin,tu jerla yg kna master pun...yg lain2 tu mmg leh try n error..

Mesin aku ni bestnyer die ade 10jenis corak..puah gokla kalo jait tudung ke nnti leh la gune utk jahit kat kaki2 tudung tu dak,kiki..

So,today, i 've manage to jahit my kain batiks yg mmg selama ni pakai tak berjahit,hihi..haah,kemas dh pun kain batikku!

Weiih,aku tgh bersemangat nii kan,poyo la cr nota2 lma kelas menjahit dulu..tak jumpa laa..aduuuh!!! yg lebih parah lagi, brg2 jahitan mcm gunting,roller per semua,xkkan nk beli semulaa...aku tau aku simpan dlm 1 bekas tp aku tak ingat,di mana la disimpannya bekas itu,adoilaa! :(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment